TTW
TTW

Francuska, Njemačka, Poljska, Ujedinjeno Kraljevstvo, Nizozemska, Španjolska, Italija, Austrija, Švicarska, Belgija, Albanija, Bugarska, Bosna i Hercegovina potiču eksplozivan rast europskih putovanja za 2025. s duljim odmorima, većim proračunima i ekološki prihvatljivim izborima koji vrtoglavo rastu

Utorak, travanj 29, 2025

Kako europska putovanja ulaze u 2025. godinu, zemlje poput Francuske, Belgije, Poljske, Ujedinjenog Kraljevstva, Nizozemske, Španjolske, Italije, Austrije, Švicarske, Njemačke, Albanije, Bugarske i Bosne i Hercegovine potiču eksplozivan rast u turističkom sektoru. Ovaj rast nije samo rezultat produženog trajanja odmora, pri čemu se putnici odlučuju za dulje boravke, već i porasta putnih proračuna, jer je sve više Europljana spremno ulagati u vrhunska iskustva. Osim toga, ekološki prihvatljivi izbori putovanja vrtoglavo rastu, s rastućim brojem turista koji traže destinacije koje nude održive prakse i zelenije mogućnosti putovanja. Ove nacije su na čelu transformativnog razdoblja u europskom turizmu, jer putnici prihvaćaju kombinaciju luksuza, održivosti i dugih putovanja, oblikujući novi krajolik za 2025. godinu.

Kontinentalni putni obrasci

Diljem Europe uočavaju se značajne razlike među putnicima. Poljska prednjači s osamdeset posto onih koji namjeravaju putovati, a odmah iza nje slijedi Ujedinjeno Kraljevstvo sa sedamdeset devet posto. Nizozemska i Španjolska kreću se oko sedamdeset pet posto, a Italija neznatno zaostaje sa sedamdeset tri posto. U međuvremenu, putnici iz Francuske (šezdeset pet posto), Belgije (šezdeset osam posto), Austrije (šezdeset devet posto), Švicarske (šezdeset devet posto) i Njemačke (sedamdeset posto) čine se nešto rezerviranijima u svojim putnim planovima. Općenito, visok postotak Europljana koji planiraju putovanja naglašava trajnu strast kontinenta za putovanjima čak i usred izazova, stvarajući nove prilike za manje poznate destinacije da steknu popularnost.

Oglas

Promjena postavki u odredištima

Pomaci u odabiru odredišta postaju očiti. Tradicionalne mediteranske lokacije zabilježile su pad popularnosti od osam posto, dok je istočna Europa dobila na popularnosti s blagim porastom od tri posto. Iako se očekuje da će južna Europa i Mediteran privući oko četrdeset i jedan posto putnika tijekom proljeća i ljeta 2025., zemlje poput Austrije, Bosne i Hercegovine, Albanije, Belgije i Bugarske dobivaju na pozornosti, a svaka bilježi porast interesa od oko jedan posto.

Prilikom odabira odredišta, pedeset i tri posto europskih putnika i dalje preferira poznate gradove i odmarališta. Međutim, trideset i pet posto istražuje manje poznata mjesta, a trinaest posto aktivno traži iskustva izvan utabanih staza. Putnici koji se odlučuju za ova alternativna odredišta obično ostaju dulje - trideset i osam posto planira putovanja dulja od deset dana, u usporedbi sa samo dvadeset i jednim posto među onima koji biraju popularne lokacije - i skloniji su potrošiti više od 2,500 eura po putovanju.

Rastući apetit za dulja putovanja i veća potrošnja

Između travnja i rujna 2025. oko dvadeset i sedam posto Europljana namjerava krenuti na tri ili više putovanja, što predstavlja povećanje od šest posto u odnosu na prethodnu godinu. Dulji boravci također dobivaju na zamahu, s jedanaest posto više putnika koji planiraju odmore u trajanju od sedam do dvanaest noći, čime se ovaj segment povećava na četrdeset i dva posto.

Što se tiče budžeta, putnici su spremni potrošiti više. Trideset posto planira izdvojiti između 1,501 i 2,500 eura za svako putovanje, što je porast od sedam posto, dok je sedamnaest posto spremno premašiti taj prag. Troškovi smještaja dominiraju putnim budžetima s dvadeset i sedam posto, slijede troškovi za hranu i piće s dvadeset posto i lokalne aktivnosti sa šesnaest posto. Mlađi putnici između osamnaest i dvadeset četiri godine pokazuju sklonost kupovini (petnaest posto) i luksuznim iskustvima (jedanaest posto), dok putnici u dobi od pedeset pet i više godina daju prednost udobnosti, značajno trošeći na smještaj (trideset i tri posto) i obroke (dvadeset i četiri posto).

Klimatska osviještenost utječe na izbore putovanja

Klimatski aspekti igraju sve važniju ulogu u planiranju putovanja. Osamdeset i jedan posto europskih putnika sada kaže da klimatske promjene utječu na njihov izbor odredišta, što je sedam posto više nego prethodne godine. Sedamnaest posto obraća više pažnje na vremenske obrasce, petnaest posto traži odredišta s toplijom klimom, a četrnaest posto aktivno izbjegava područja sklona ekstremnim vrućinama.

Ova rastuća klimatska svijest mogla bi potaknuti više putnika da razmotre hladnije, manje prometne destinacije, posebno tijekom glavnih ljetnih mjeseci. Kako ekološke brige i dalje oblikuju preferencije, nazire se primjetan pomak prema održivijim i klimatski osviještenijim obrascima putovanja.

Zemlje poput Francuske, Belgije, Poljske, Ujedinjenog Kraljevstva, Nizozemske, Španjolske, Italije, Austrije, Švicarske, Njemačke, Albanije, Bugarske i Bosne i Hercegovine potiču eksplozivan rast europskih putovanja za 2025. godinu, s duljim odmorima, većim proračunima i vrtoglavim porastom ekološki prihvatljivih izbora koji oblikuju turistički krajolik.

Novo poglavlje za europska putovanja

Ulaskom u 2025. godinu, europski putnici pokušavaju uravnotežiti svoju želju za bogatim i raznolikim iskustvima s većom osjetljivošću na ekološka pitanja. Planiraju dulja i češća putovanja, prihvaćaju veće budžete i istražuju destinacije izvan tradicionalnih turističkih središta. Ovo promjenjivo ponašanje ne samo da obećava živahne nove mogućnosti rasta za lokalna gospodarstva, već i odražava dublji i promišljeniji pristup globalnom istraživanju.

Oglas

Dijeli:

Pretplatite se na naše biltene

PARTNERI

na-TTW

Pretplatite se na naše biltene

Želim primati novosti o putovanjima i poslovnim događajima od Travel And Tour World. pročitao sam Travel And Tour World'sObavijest o privatnosti.

Odaberite svoj jezik