Utorak, travanj 29, 2025
Air CanadaNedavno pokretanje izravnih ruta prema odredištima jugoistočne Azije - uključujući Bangkok, Singapur i Manilu - ne samo da je pojačalo rastuću privlačnost regije među sjevernoameričkim putnicima, već je i potaknulo ponovna nagađanja o tome hoće li United Airlines uvesti vlastiti izravni let iz Sjedinjenih Država za Tajland. S obzirom na to da Air Canada već proširuje svoju uslugu za Bangkok zbog velike potražnje i da SAD obnavlja Tajlandu ocjenu sigurnosti zračnog prometa, uvjeti se usklađuju za potencijalnu Unitedovu rutu, što je potaknulo promatrače industrije da se zapitaju je li pravo vrijeme za izravnu vezu između SAD-a i Tajlanda u okviru Unitedove strategije za Pacifik.
Agresivni prodor Air Canade u jugoistočnu Aziju s novim direktnim rutama ponovno je potaknuo nagađanja o sljedećem potezu United Airlinesa, posebno o tome hoće li se konačno ostvariti izravna ruta između SAD-a i Tajlanda. Kako rute Air Canade u jugoistočnoj Aziji dobivaju na popularnosti, a tajlandske zrakoplovne tvrtke ponovno dobivaju dozvolu za letove za SAD, United Airlines se sada suočava s novim prilikama i strateškim pritiscima dok ponovno procjenjuje svoje ambicije rasta preko Pacifika.
Nedavna proširenja mreže Air Canada pokazuju strateški napor da se iskoristi procvat tržišta putovanja jugoistočne Azije. Pokretanjem direktnih letova za Manilu (MNL), Bangkok (BKK) i Singapur (SIN) iz Vancouvera (YVR), zrakoplovna kompanija kapitalizira na snažnoj potražnji za razonodom i jedinstvenoj kulturnoj privlačnosti ojačanoj utjecajem Hollywooda.
Marketinški pristup Air Canade naglašava filmsku privlačnost jugoistočne Azije.
Umjesto da ove rute pozicionira isključivo za poslovna putovanja, Air Canada se oslanja na emocionalne veze i ambiciozna iskustva, koristeći publiku inspiriranu pop kulturom kako bi iz prve ruke istražila jugoistočnu Aziju.
Operativni rezultati čine se obećavajućima. Air Canadaova izravna linija od Vancouvera do Bangkoka, u početku planirana s tri tjedna leta, proširena je na pet tjednih letova zbog velike potražnje. Prijevoznik ostvaruje značajnu premiju prihoda za svoju izravnu liniju do Bangkoka, što odražava spremnost tržišta da plati za praktičnost i brzinu dolaska do popularnih odredišta.
Štoviše, nova linija Vancouver-Manila tvrtke Air Canada brzo odražava raniji uspjeh United Airlinesa na sektoru San Francisco-Manila, što sugerira snažnu bazu prometa prijatelja i obitelji koji održavaju rutu.
U potezu koji je iznenadio mnoge promatrače, United Airlines je nedavno najavio nove letove za Bangkok (BKK) i Ho Chi Minh City (SGN) - ne iz svog glavnog čvorišta na zapadnoj obali u San Franciscu (SFO), već iz Hong Konga (HKG). Odluka odražava povijesne pacifičke operacije ukorijenjene u Unitedovoj akviziciji pacifičke divizije Pan Ama sredinom 1980-ih.
Bazirajući ove nove rute jugoistočne Azije iz Hong Konga, United iskorištava regionalnu povezanost, a istovremeno minimizira ekonomske rizike dugolinijskim, niskoprofitnim rutama za razonodu izravno iz Sjedinjenih Država. Bangkok i Ho Chi Minh City popularne su destinacije za razonodu, ali tradicionalno ostvaruju niže prinose u usporedbi s primarnim poslovnim središtima poput Tokija ili Singapura. Čak i s vrlo učinkovitim zrakoplovima poput Boeinga 787-9, pokretanje izravne linije od San Francisca do Bangkoka zahtijevalo bi snažnu i pouzdanu potražnju putnika, snažnu povezanost i generiranje premium prihoda kako bi postalo financijski održivo.
Strategija također ima koristi od sinergija Star Alliancea. Zračna luka Suvarnabhumi u Bangkoku je središte za Thai Airways, člana Star Alliancea, koji nudi praktične domaće i regionalne veze za putnike Uniteda koji prelaze iz Bangkoka.
Unatoč konzervativnom pristupu, rastuća snaga Uniteda u jugoistočnoj Aziji ne može se zanemariti. United Airlines se priprema proširiti svoj transpacifički utjecaj dodavanjem druge dnevne izravne linije između San Francisca i Manile, jačajući svoje duboko ukorijenjene operacije na ovom koridoru velike potražnje. Ova odluka naglašava snagu prijateljskih i obiteljskih veza između Sjedinjenih Država i Filipina, potičući stalnu transpacifičku potražnju.
Ključna promjena u transpacifičkom zrakoplovstvu dogodila se kada je američka Federalna uprava za zrakoplovstvo vratila Tajlandu status kategorije 1 prema Međunarodnoj procjeni sigurnosti zračnog prometa (IASA), ponovno otvorivši nebo tajlandskim prijevoznicima za izravne letove za Sjedinjene Američke Države. Prijevoznici sa sjedištem u Tajlandu sada mogu pokrenuti izravne letove za Sjedinjene Američke Države, nakon višegodišnje stanke zbog prethodnog smanjenja sigurnosti.
Prije 2015. godine, Thai Airways je upravljao izravnim letovima između Bangkoka i Los Angelesa, u početku bez presjedanja koristeći Airbuse A340-500, a kasnije preko Seoul Incheona nakon što su izravne operacije postale ekonomski neodržive. Unatoč prestižu, linija Bangkok-Los Angeles imala je financijskih problema, što je na kraju dovelo do njezina ukidanja.
S poboljšanom FAA ocjenom Tajlanda, pojačavaju se nagađanja da bi Thai Airways mogao pokušati ponovno ući na američko tržište. Izravna ruta za Los Angeles ili neko drugo veliko američko čvorište mogla bi nadopuniti postojeću regionalnu povezanost Star Alliancea i iskoristiti tajlandski rastući turistički brend.
Međutim, svaki potez Thai Airwaysa dogodio bi se u znatno drugačijem konkurentskom okruženju. Veći troškovi goriva, promjenjivi obrasci putovanja i promjenjiva demografija na tržištu razonode predstavljaju i izazove i prilike za potencijalno ponovno pokretanje.
S obzirom na rani uspjeh Air Canade i novo regulatorno otvaranje za tajlandske prijevoznike, promatrači industrije sve više se pitaju hoće li United Airlines iskoristiti zamah i pokrenuti vlastitu izravnu uslugu između SAD-a i Tajlanda.
Unitedova vodeća pacifička luka u San Franciscu predstavlja stratešku odskočnu dasku za pokretanje izravnih letova za Bangkok, iskorištavajući opsežnu povezanost diljem Sjeverne Amerike. Zračna luka pruža izvrsne veze iz cijelog Sjedinjenih Država, povećavajući izglede za profitabilnost rute povezujući ne samo putnike iz područja zaljeva San Francisca, već i putnike iz cijele Sjeverne Amerike.
Unatoč strateškom potencijalu, ozbiljne prepreke i dalje postoje.
Mrežna strategija United Airlinesa ostaje disciplinirana, često dajući prioritet snažnim prihodima i sinergijama temeljenim na savezima u odnosu na agresivni spekulativni rast. Osim ako se ne pojave jasni dokazi o održivoj profitabilnosti, svakoj novoj liniji San Francisco-Bangkok pristupit će se oprezno.
Unatoč tome, priče o uspjehu direktnih letova iz Manile i Bangkoka, u kombinaciji s kulturnim i filmskim poticajima koji potiču turizam u jugoistočnu Aziju, čimbenici su koje United više ne može ignorirati.
Obnovljena pozornost usmjerena na jugoistočnu Aziju dolazi u ključnom trenutku za transpacifičku zrakoplovnu industriju.
Za prijevoznike poput Uniteda i Air Canade, ova dinamika nudi nove mogućnosti rasta. Međutim, ona također zahtijeva pažljivo snalaženje u operativnim rizicima, geopolitičkim razmatranjima i promjenjivim očekivanjima putnika.
Smjelo širenje Air Canade u jugoistočnu Aziju s izravnim letovima za Bangkok, Singapur i Manilu postavilo je novi standard za sjevernoameričke zrakoplovne tvrtke koje žele iskoristiti rastuću privlačnost regije. Snažni rani rezultati ovih ruta, posebno Vancouver-Bangkok, jačaju održivost izravnih letova čak i prema tržištima tradicionalno usmjerenima na razonodu.
U međuvremenu, odluka United Airlinesa da se proširi na Bangkok i Ho Chi Minh City preko Hong Konga umjesto izravno iz Sjedinjenih Država sugerira oprezan pristup upravljanju rizikom. Ipak, razvoj tržišne dinamike, u kombinaciji s nedavnim regulatornim događajima u Sjedinjenim Državama, mijenja strateške izglede za potencijalne transpacifičke rute. regulatorno zeleno svjetlo za tajlandske prijevoznike moglo bi na kraju prevagnuti u korist pokretanja nove izravne linije između SAD-a i Tajlanda.
Agresivno širenje Air Canade u jugoistočnu Aziju s novim izravnim linijama za Bangkok, Singapur i Manilu potaknulo je nagađanja da bi United Airlines uskoro mogao pokrenuti vlastitu izravnu liniju između SAD-a i Tajlanda, posebno s obzirom na to da rastuća potražnja i obnovljena Tajlandova FAA-ina sigurnosna ocjena stvaraju povoljne uvjete.
Izravan let San Francisco-Bangkok nesumnjivo bi ojačao Unitedovu pacifičku mrežu, produbio veze Star Alliancea s Thai Airwaysom i zauzeo sve veći dio rastuće potražnje za putovanjima u jugoistočnoj Aziji. No, hoće li United napraviti taj skok, ostaje za vidjeti.
Kako jugoistočna Azija nastavlja svoj uspon u globalnom turizmu, a putnici traže izravnija, kulturno bogatija putovanja, pozornica je postavljena za hrabre poteze - i možda, nove neprekidne avanture koje povezuju Sjedinjene Države i Tajland.
Oglas
Petak, svibanj 23, 2025
Petak, svibanj 23, 2025
Petak, svibanj 23, 2025
Petak, svibanj 23, 2025
Petak, svibanj 23, 2025
Petak, svibanj 23, 2025
Petak, svibanj 23, 2025